Το ημερολόγιου ενός τρελού

Το ημερολόγιου ενός τρελού | Κριτική Παράστασης

Τα Σαββατοκύριακα, η σκηνή του θεάτρου Εν Αθήναις, γεμίζει με «Το ημερολόγιου ενός τρελού». Η ομάδα Gaff, με τη σκηνοθετική υπογραφή του Κωνσταντίνου Πασσά, μας προσφέρουν τη θεατρική διασκευή του ομώνυμου διηγήματος του Νικολάι Γκόγκολ. Το έργο, γραμμένο το 1834, παρουσιάζει με ημερολογιακή μορφή τη ζωή ενός δημόσιου υπαλλήλου, του Αξέντι Ιβάνοβιτς Προπίτσιν. Η καθημερινότητα…

Διαβάστε περισσότερα
Σκέψου Μήδεια. Σκέψου!

Σκέψου Μήδεια. Σκέψου! | Είδαμε & Σχολιάζουμε

Υπάρχουν θεατρικές παραστάσεις που σε αιχμαλωτίζουν πριν καν ξεκινήσουν. Το Σκέψου Μήδεια. Σκέψου! ανήκει σε αυτή την κατηγορία, όχι μόνο λόγω της ερμηνείας και της θεματικής του, αλλά και εξαιτίας του ίδιου του χώρου που το φιλοξενεί. Ένα παλιό ψιλικατζίδικο, ανακαινισμένο από την Ομάδα7, μετατρέπεται σε έναν ζωντανό καμβά όπου ο μύθος της Μήδειας ξεδιπλώνεται…

Διαβάστε περισσότερα

Αποσύμπλεξη | Κριτική Παράστασης

Ο Ρεμί ντε φος, μέσα στην δεκαετία του ’90, γράφει το θεατρικό κείμενο Αποσύμπλεξη. Αυτό το έργο παρουσιάζεται στο θέατρο NOUS-Creative Space, σε σκηνοθεσία του Βασίλη Τριανταφύλλου και σε μετάφραση από την Έρση Βασιλικιώτη. Στο έργο μια ομάδα ανθρώπων ζουν μέσα σε ένα σύγχρονο σύστημα, βασισμένο στο τύπο κτιρίου-φυλακής που σχεδιάστηκε από τον Άγγλο φιλόσοφο…

Διαβάστε περισσότερα
Η Πύλη της Κόλασης

Η Πύλη της Κόλασης | Είδαμε & Σχολιάζουμε

Η Πύλη της Κόλασης φιλοξενείται στην κεντρική σκηνή στο Θέατρο του Νέου Κόσμου με σκηνοθέτη και συγγραφέα του έργου τον Γιάννη Καλαβριανό. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά βαθυστόχαστο κείμενο που απέφυγε με μαεστρία τον κίνδυνο μιας κλισέ και “μελό” προσέγγισης. Σε συνδυασμό με τις ποιοτικές ερμηνείες δεν άφησε κανέναν ασυγκίνητο στην αίθουσα. Μια παράσταση με πυρήνα δύο…

Διαβάστε περισσότερα
Εκτός Τόνου

Εκτός Τόνου | Είδαμε και Σχολιάζουμε

Η παράσταση «Εκτός Τόνου», σε σκηνοθεσία και δραματουργική επεξεργασία της Αγγελικής Γρηγοροπούλου, είναι μια αναπάντεχη έκρηξη χιούμορ, ευφυΐας και συναισθηματικής αλήθειας. Το έργο, που ανεβαίνει στο HGW κάθε Σάββατο και Κυριακή, ισορροπεί μαεστρικά ανάμεσα στην κωμωδία και τον υπαρξιακό στοχασμό, προσφέροντας μια απολαυστική εμπειρία που ταρακουνά τις βεβαιότητες του θεατή. Η δομή της παράστασης εντυπωσιάζει…

Διαβάστε περισσότερα
Τυφλοί

Τυφλοί | Είδαμε & Σχολιάζουμε

Την περασμένη Παρασκευή παρακολούθησα το θεατρικό έργο «Τυφλοί» του Μωρίς Μαίτερλινκ. Σε Απόδοση – Διασκευή – Κείμενα & Σκηνοθεσία του Περικλή Μοσχολιδάκη. Το έργο αποτελεί τομή στη σύγχρονη δραματουργία και στην πορεία καταγράφηκε ως προπομπός του «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Μπέκετ. Αυτό από μόνο του με έκανε να ανυπομονώ έχοντας υψηλές προσδοκίες. Μπαίνοντας στο Θέατρο ΑΛΚΜΗΝΗ αισθάνθηκα να…

Διαβάστε περισσότερα

Anna-X | Κριτική Παράστασης

Στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, μεταξύ 2013 και 2017, η Anna Sorokin ή αλλιώς Anna Delvey, εξαπάτησε και εκμεταλλεύτηκε τους πάντες της λεγόμενης υψηλής κοινωνίας της Νέας Υόρκης. Ακόμα και αν δεν γνωρίζεις για το σκάνδαλο που κατέληξε στην φυλάκιση της ίδιας για απάτη, συστηματική κλοπή και εξαπάτηση, τότε ίσως έχεις δει ή έχεις ακούσει…

Διαβάστε περισσότερα
Το τάβλι

Το Τάβλι | Κριτική Παράστασης

Παρακολούθησα την παράσταση Το Τάβλι του Δημήτρη Κεχαΐδη, με πρωταγωνιστές τους Αλέξανδρο Ρήγα και Αντώνη Κρόμπα. Πριν πάω στην παράσταση διάβασα πως παραμένει ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα της ελληνικής δραματουργίας. Το έργο, γραμμένο το 1971 και πρωτοπαρουσιασμένο από τον Κάρολο Κουν, παραμένει ένα από τα σημαντικότερα κείμενα της ελληνικής δραματουργίας, συνδυάζοντας το χιούμορ…

Διαβάστε περισσότερα
Roberto Zucco

Roberto Zucco | Είδαμε & Σχολιάζουμε

Η παράσταση Roberto Zucco, σε σκηνοθεσία Μιχάλη Σιώνα, είναι μια κατάδυση στα πιο σκοτεινά μονοπάτια της ανθρώπινης ύπαρξης, εξετάζοντας την παθογένεια της πυρηνικής οικογένειας και τη δυστυχία που προκύπτει από τις κοινωνικές νόρμες. Το έργο αναδεικνύει με οξύτητα την αθέατη πλευρά της κοινωνίας, όπου η αγάπη, η εξουσία και η βία διαπλέκονται με αδυσώπητο τρόπο….

Διαβάστε περισσότερα
Γένεσις Νο 2

Γένεσις Νο 2 | Είδαμε & Σχολιάζουμε

Είδα την παράσταση Γένεσις Νο 2 του Ιβάν Βιριπάεφ σε σκηνοθεσία της Καλής Βοϊκλή, η οποία επιστρέφει για δεύτερη φορά στη σκηνή του θεάτρου ΠΛΥΦΑ. Οι θεατές έχουν την ευκαιρία να βυθιστούν σε ένα φιλοσοφικό, υπαρξιακό ταξίδι γεμάτο χιούμορ, ανατροπές και σκέψεις γύρω από την ανθρώπινη ύπαρξη. Ο Ιβάν Βιριπάεφ, είναι ένας από τους πιο…

Διαβάστε περισσότερα